15 Nisan 2013 Pazartesi

Ünlü bayanlar neler takmış

Bu yazımda ünlülerin sevdiğim birkaç takısını sizlere göstermek istedim. Bu örneklerin benzerlerini en yakın zamanda hem sizin için hem kendim için yapmayı planlıyorum. Aklımda bir çok fikir oluştu. Muğla'da malzeme bulma konusunda sıkıntı çektiğim için tam olarak aklımdakileri yapamıyorum. Ama Antalya'dan gelecek malzemelerimle çok daha farklı işlere adım atacağım :)
 


İlk olarak Paris Hilton'un bu harika kolyesini göstermek istiyorum. Sanırım sizde benim gibi ona bayılacaksınız. Hem pırıl pırıl hem de günlük kullanımı Çok rahat olan bu kolyeye hayran oldum desem abartmış olmam. 




Tuba Büyüküstün'ün bu soft kolyesi saçlarını toplayış şekline sizce de mükemmel gitmemiş mi? 


Bu kareyi bir Aşk-ı Memnu hayranıysanız mutlaka hatırlayacaksınız :) Bir dönem Beren Saat'le nam ı değer Bihter'le bir çok kolye,küpe,yüzük vb. takıların moda olduğunu biliyoruz. Küçük bujiterilerin vitrinlerindeki Bihter yüzüğü geldi yazılarını unutmamışızdır hala:) Ama gerçekten de hakkını vermedi mi taktığı her şeyin?



Ve işte benim kadınım; Blake Lively. Sadece takılarına,giyinişine değil bu kadın ne yapsa hayran olabilirim sanırım. Güzelliğini her yönden göstermeyi başarabilen özel insanlardan biri bence. Bu kolyesi de ona asi bir hava katmış.



Merve Boğulur'un kolyesinin şıklığına laf yok. Her renkle uyum sağlayabilecek bir kolye ve ben onu çok sevdim.



Ve son olarak bir Beren Saat klasiği daha olan saç kolyeleri. Herkesin takmaktan hoşlanacağı bir model olmayabilir ama özgüvenli bayanların çok kibar taşıdığı bir gerçek. Sizler için yaz aylarına ve mezuniyet gecesine özel olarak en kısa zamanda birkaç model yapacağım.



Sizlerin de düşüncelerini bekliyorum sevgili okurlarım:)

Pin It

2 yorum:

  1. Blogunuz hayırlı olsun nazlı hamın ilk kolye favorim:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim beğenmene çok sevindim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...