13 Mart 2013 Çarşamba

Merhaba :)


                           Merhaba arkadaşlar;

biraz size bu işe neden başladığımdan bahsetmek istiyorum. Çocukluğumdan beri ne zaman boş kalsam kendimi elimde incik boncukla bulurdum. Ablamın yardımlarıyla başladığım takı çalışmalarım zamanla önce ablamın sonra arkadaşlarımın ve tüm sosyal çevremin ilgisini çekince bende neden herkesle paylaşmayayım diye düşündüm. Böylece de blog işine adımımı attım. Umarım hayal ettiğim gibi güzel ve işinize yarayacak paylaşımlarım sürekli sizinle olacak. 


Bir modayı körü körüne takip eden bir kız değilim. Her mevsim moda olan koleksiyonlar yerine kime ne yakışacağını dikkate almayı tercih ediyorum açıkçası. Ve genellikle kendime özgü ve sevimli kolye,bileklik,küpe vb şeyler yapmayı seviyorum. 

İlk olarak kısa bir süre önce yaptığım takıları sizlere göstereceğim, ilerleyen zamanlarda da bunları sizlere ulaştırmayı, çok uygun fiyatlarla satmayı hatta zaman zaman ve özel günlerde tatlı süprizlerle hediyeler yollamayı düşünüyorum. Tabi bunları başarabilmem için sizin ilginiz çok değerli :) Yorumlarınız, beğenileriniz hatta eleştirileriniz her daim beklenmektedir.

Şimdi size yaptığım birkaç takıyı göstereceğim, zamanla bunların nasıl yapıldığını, gerekli malzemeleri ve yapım aşamasını da sunacağım tabi.





    Bu bilezik ise en özen gösterdiklerimdendir. Kahverengi favori rengim ve herşeyle kullanmayı seviyorum. Yapması zor değildi ama vakit aldı özellikle kahverengi boncukların tele uygulanması beni oldukça yordu :)
Pin It

1 yorum:

  1. Hepsi harika gözüküyor.Yeni modellerinizi bekliyorum.Elif Çeliktürk

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...