14 Mayıs 2013 Salı

Akşam yemeği.

Merhaba arkadaşlar.. Uzun uzun sürekli postlar hazırlayamıyorum ama yakında bu problemide çözeceğim. Bu durumdan rahatsızım sürekli takı yapmak sizlere göstermek istiyorum ama durum şuan müsait değil buna ama az bir süre sonra halledeceğim :) Gelelim konumuza; bu akşam gittiğimiz yemeğe içimden gelerek hazırlandım ama klasik bir şekilde kıyafetime göre takı değil takıma göre kıyafet seçtim :) Çünkü ablamın yeni hediyelerini bir an önce takmalıydım. Hepsini çok seviyorum çok şekerler bakalım sizde beğenicek misiniz?



İşte gecem için seçtiklerim...




İki kola takılan bu modern bilekliklerimi çok seviyorum. Sıkılmayacağımı bilsem nerdeyse çıktığım her gece kullanacağım :)



Ablamın Koton'da görüp bunu ben değil ama Nazlı kesin takar diye düşünüp aldığı kolyem.



Yıllar önce ablamla beraber yaptığımız ama hiç kullanmadığımız siyah top küpelerimiz.



Tabiki de bir gece klasiğim 212 Sexy parfümüm.



Dior pudram ve Golden Rose göz altı aydınlatıcım. Pudramın rengi benim tenime aslında çok açık ama fondoten kullanmadığım için şimdilik idare ediyorum :)



Maybeline Rocket rimel ve Dior eyeliner.



Son olarak Estee Lauder 4 renk allığım ve Dior soft pembe rujumuda sürdükten sonra makyajımda sona erdi :)


Yeni bebeklerimi en güzel İpekyol'dan aldığım bu şifon mor siyah gömleğimle uydurabilirim diye düşündüm. Altına sadece deri görünümlü siyah bir tayt ve siyah botinlerimi giyerek noktaladım.




Eğer Antalya'da yaşıyor ya da gelip gitme şansınız oluyorsa ve hala Lara Balık Evi'nde bir akşam yemeği yemediyseniz çok şey kaçırıyorsunuz demektir. En kısa zamanda uğrayın huzur manzaranızla ve dinginlikle lezzetinin kusursuz olduğu balıkları mideye indirin..








Görüşürüz :)


Pin It

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...